Self-service omgeving, sales app en afterservice

Aftersales website Tristar

Over Tristar

Tristar Europe is leverancier van consumenten elektronica. Het assortiment bestaat uit klein huishoudelijke artikelen voor in en om het huis, persoonlijke verzorgingsproducten, buitenmeubels en gasbarbecues.

Uitdaging

De uitdaging was een platform te ontwikkelen voor after-sales, zodat klanten die een vraag hebben over hun Tristar product hier terecht kunnen voor informatie en vragen. Klanten van Tristar, winkeliers, worden hierdoor zoveel mogelijk ontlast van service vragen.

Oplossing / disciplines

De oplossing voor Tristar bestaat uti: after sales website, interactieve app voor sales agents van Sana Commerce en een koppeling met Microsoft Dynamics NAV.

Resultaat

Het resultaat is een self-service omgeving waarin klanten terecht kunnen voor uitgebreide productinformatie, handleidingen, het bestellen van onderdelen en accessoires, productregistratie en het retourneren van defecte producten. De winkelier (de klant van Tristar) wordt hierdoor ontlast van al deze after-sales vragen. Ze kunnen hun winkel dus gebruiken voor de verkoop van Tristar producten en hebben geen last van klanten met vragen of problemen over hun product.

Exceed your e-Commerce expectations?

Contact us!


X
Contact
Direct e-Commerce advice?
+31 (0)10 243 60 00
<
Contact
Direct e-Commerce advice?
+31 (0)10 243 60 00