ISM eCompany wint voor de derde keer op rij de FD Gazelle Award

17 oktober 2017 | 345 Views

Voor het derde jaar op rij ontvangen we de FD Gazelle Award. Elk jaar reikt het Financieele Dagblad de award uit aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

“Het ontvangen van de FD Gazelle Award is dit jaar extra bijzonder vanwege ons 25-jarig bestaan. De award bevestigt onze jarenlange groei op basis van hoge klanttevredenheid, fantastische medewerkers en een strategie gericht op omnichannel-resultaat,” aldus Karel van der Woude, managing partner binnen de ISM eGroup.

Omzetklasse middelgroot
ISM eCompany is onderdeel van de ISM eGroup. De ISM eGroup neemt op dinsdag 14 november de award in de categorie 'omzetklasse middelgroot' in ontvangst tijdens de FD Gazellen prijsuitreiking voor de regio West-Nederland in Leiden. Daarbovenop worden bij de FD Gazelle Finale in december de landelijke prijzen overhandigd, evenals prijzen voor aanstormend en internationaal opererend talent en de allersnelste groeier van 2017.

Omnichannel-succes vergroten
ISM eCompany werkt voor tal van gerenommeerde (online) retailers en merkfabrikanten met nationale en internationale omnichannel e-commerce ambities. De in huis aanwezige expertise wordt volop gedeeld met de buitenwereld. Zo publiceert ISM eCompany elk kwartaal de e-commercebenchmark voor modewebwinkels en werd recent het niveau van zoekmachine-optimalisatie bij webshops van Nederlandse online drogisten onderzocht.

FD Gazellen
De groei van FD Gazellen wordt afgemeten aan de netto-omzet die over de afgelopen drie jaar onafgebroken met minimaal twintig procent gegroeid moet zijn. Tevens moet de omzet van het basisjaar betrekking hebben op een volledig boekjaar van twaalf maanden. Awards die ISM eCompany eerder op haar conto mocht schrijven zijn onder meer de Channable Award, Deloitte Technology Fast 50, Deloitte Fast 500, European Retail Solutions Finalist en sinds 2012 een Emerce Top 10-notering als e-commercebureau.

Over ISM eCompany
ISM eCompany ontwerpt, bouwt en optimaliseert webwinkels en ontwikkelt omnichannel strategieën sinds 1992. Het bureau met een no-nonsense’ mentaliteit behoort al jaren tot de top in e-commerce. Gedreven e-commerceprofessionals combineren praktische strategie, slimme techniek, creatief design en datadriven online marketing voor het realiseren van maximaal e-commerce rendement voor onder andere: Strauss, Swiss Sense, Lucardi, Intratuin, Buddha to Buddha, Primera, Zinzi, Duifhuizen en Fietsenwinkel.nl.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?