Whitepapers

Wilt u meer diepgaande informatie over een bepaald e-Commerce onderwerp? Download dan één van onze whitepapers. 


Hoe goed presteert uw webshop? Elk kwartaal publiceren we een benchmark voor modewebwinkels die antwoord geeft op deze vraag. In deze benchmark wordt het jaar 2015 vergeleken met 2016.

Ontvang whitepaper

Hoe realiseert u meer digitale omzet met een gelijkblijvend aantal bezoekers? De expertgroep Revenue Optimization van onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow tekende het conversie-optimalisatieproces uit om deze vraag te beantwoorden.

Ontvang whitepaper

Consumentengedrag verandert continu. Het is daarom essentieel dat u goed op de hoogte blijft van online gedrag van uw doelgroep. Deze benchmark voor modewebwinkels helpt u hierbij.

Ontvang whitepaper

Een sterk onderwerp, betrouwbare afzender en verleidelijke preheader: het zijn voorbeelden van basisonderdelen in e-mailmarketing waaraan vaak te weinig aandacht wordt geschonken. In deze whitepaper vindt u een checklist en praktische tips voor een goed fundament voor een succesvolle nieuwsbrief. 

Ontvang whitepaper

Lees over de gemiddelde conversiepercentages, gemiddelde orderwaarde en meer gegevens over winkelgedrag in Nederlandse modewebwinkels in Q2 2016. 

Ontvang whitepaper

Welke sportwinkels streven naar de top in de zoekresultaten van zoekmachines? In deze whitepaper leest u over ons onderzoek naar tien grote Nederlandse sportwebwinkels en hun SEO-prestaties. 

Ontvang whitepaper

In de e-commercebenchmark vindt u resultaten van bezoekersgedrag in middelgrote tot grote Nederlandse modewebwinkels in het eerste kwartaal van 2015 en 2016. Zo leest u over gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, gemiddelde orderwaarde en webshopbezoeken per apparaat. 

Ontvang whitepaper

Het internet neemt geografische grenzen weg. Uitbreiden naar het buitenland is daarom zeer aantrekkelijk. Welke gevolgen heeft uitbreiden naar het buitenland voor e-mailmarketing? In deze whitepaper vindt u een checklist die u voorbereidt op internationale e-mailmarketing. 

Ontvang whitepaper

Het trekken van nieuwe bezoekers wordt voor (online) retailers moeilijker en duurder. Jurjen Jongen, onze Online Marketing Director, was voorzitter van de expertgroep Revenu Optimization van ShoppingTomorrow. Samen met expers van onder andere Conrad, Bol.com, Google en T-Mobile, Hunkemöller, Intergamma en Difrax onderzocht hij hoe u meer omzet realiseert met een gelijkblijvend aantal bezoekers. In de whitepaper vindt u het resultaat.  

Ontvang whitepaper

Onze SEO-specialisten onderzochten voor Het SEO Fashiononderzoek 2015 86 moderetailers met minimaal één fysieke winkel. Bekijk de SEO-prestaties in deze whitepaper.

Ontvang whitepaper

X
Contact
Direct e-Commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00
<
Contact
Direct e-Commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00