Focus verschuiving voor REV'IT!

Een soepele orderintake verbetert het klantencontact

Over REV'IT

Sinds de introductie op de markt van motorkleding in 1995, heeft REV’IT! de  industriële standaard opnieuw gedefinieerd. En de nieuwe collectie is geen uitzondering. Ontelbare uren van Research & Development heeft REV'IT! voorbereid op wat voor eisen je ook stelt bij het rijden van de perfecte lijnen op het circuit, rijden op straat of bedwingen van de minder begaanbare paden. Laat je leiden bij je volgende avontuur met kleding die is gemaakt om te functioneren, hoe zeer je ook de grenzen opzoekt. REV’IT! producten zijn wereldwijd te verkrijgen bij een uitgebreid netwerk van geselecteerde dealers en distributeurs. Bekijk hier de website van REV'IT! 

Uitdaging

Directe verwerking van bestellingen en link naar NAV.

Als REV’ITs onderhandelaars, agents en accountmanagers zijnde is het belangrijk om constant een duidelijk overzicht hebben van de bestellingen. Het is daarom een voorwaarde om een directe link tussen hun ERP-systeem en Dynamics NAV te hebben. Om zich te onderscheiden van de concurrentie is het belangrijk dat zij in staat zijn om meteen te reageren en als het nodig is om meteen orders te plaatsen. Bovendien is het efficiënter werken met het order intake proces en voor hun contacten met de buitenwereld de kern van hun motieven om te zoeken naar een web portaal. 

Oplossing

Naadloze uitwisseling van bedrijfsinformatie.

Na een evaluatie was de beslissing om met Sana Commerce samen te werken snel gemaakt, omdat de Sana Commerce B2B portal is gebaseerd op NAV en biedt de dealers en agents een duidelijk online overzicht van alle producten. Door deze naadloze uitwisseling van bedrijfsinformatie van Dynamics naar de webwinkel is alle informatie meteen van NAV vernomen. Ook is de dealer portal gemakkelijk te gebruiken. 

Resultaat

Innovatief platform met uitgebreide informatie.

Bestellen is simpel gezegd een kwestie van het kiezen van het goede product, de goede maat en de juiste hoeveelheid. Door middel van verschillende speciale op maat gemaakte delen die zijn ontworpen voor REV’ IT, kregen sales agents een extra ondersteuning zoals een download pagina met sales tools en prijslijsten voor handelaren in Europa en de Verenigde Staten. Als gevolg van de juiste order gegevens is de focus duidelijk verschoven van de orderintake en voorraadinformatie naar het verbeteren van de klantenservice. 

Uw e-commercedoelstellingen overtreffen?

Neem contact met ons op

Online marketingstrategie
Meer rendement met SEO, Adwords en conversie-optimalisatie
Traffic en conversie-optimalisatie

X
Contact
Direct e-commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00
<
Contact
Direct e-commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00