Nieuw design en platform Buddha to Buddha

Magento webshop met balans tussen branding en conversie

Over Buddha to Buddha

Sinds de oprichting in 1997 staat Buddha to Buddha bekend om de iconische zilveren armbanden. Deze tijdloze, handgemaakte ontwerpen uit Bali zorgen ervoor dat Buddha to Buddha sieraden wereldwijd in relatief korte tijd zeer populair zijn geworden. De zilveren collectie bestaat uit meer dan honderd verschillende soorten sieraden waaronder armbanden, ringen, oorbellen en kettingen. Wereldwijd heeft Buddha to Buddha inmiddels meer dan 500 verkooppunten, maar online wordt u ook helemaal meegenomen in het unieke Buddha to Buddha verhaal. Bezoek de Buddha to Buddha webshop hier.

Uitdaging

Buddha to Buddha zocht een unieke webshop waarbij het inspirerende verhaal achter het iconische merk volledig tot haar recht zou komen. Juist om deze focus op de beleving en branding van het merk te realiseren, werd ISM eCompany ingeschakeld. De nieuwe shop moet online bezoekers meenemen in het verhaal van Buddha to Buddha en de kernkwaliteiten van het merk (handgemaakt, unieke Balinese ontwerpen en de passie voor leven en muziek) overbrengen aan de bezoeker.

Oplossing

Buddhatobuddha.com is ontwikkeld op het Magento Community platform met een volledig nieuw en adaptive design. De nadrukkelijke focus op beleving, branding en story telling komt hierin volledig tot zijn recht. Consumenten kunnen nu eenvoudig naar een specifiek product toe terwijl ze worden meegenomen in de Buddha to Buddha beleving. Het design achter de website is verzorgd door GuiltyPeople, de design afdeling van ISM eCompany, die de beleving van het merk op unieke wijze hebben vertaald op de nieuwe site. Voor deze prestatie heeft GuiltyPeople dan ook een Awwward (award voor design, creativiteit en kwaliteit online) nominatie mogen ontvangen!

Resultaat

Bij het realiseren van deze webshop is veel aandacht besteed aan de merkbeleving en kwaliteit van de webshop. Buddhatobuddha.com is een full-screen liquid webshop. Dit betekent dat dat de webshop altijd op volledig scherm wordt getoond, op basis van de schermresolutie. Te allen tijden een optimale beleving en maximaal gebruikersgemak voor de consument. Verder is het platform marktgericht ontworpen zodat SEO en conversie optimalisatie effectief kunnen worden ingezet. Een hoogwaardige, op klantbeleving gerichte webshop, die perfect aansluit bij Buddha to Buddha’s internationale ambities. Bekijk de webshop.

Uw e-commercedoelstellingen overtreffen?

Neem contact met ons op

Vergelijkbare cases

Omni-channel strategie; integratie webshop en fysieke winkels
Explosieve omzetgroei op Magento Enterprise
Verhoging omnichannel omzet met online marketing

X
Contact
Direct e-Commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00
<
Contact
Direct e-Commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00