Wij zijn trots te werken voor:

Magento website omnichannel

Voor consumenten bestaat er niet een on- en offline wereld. Zij willen producten kopen op een manier die hun uitkomt. In een fysieke winkel, via hun tablet, mobiele telefoon, pc, kiosk in de winkel of ander kanaal en uiteraard allemaal naadloos op elkaar geïntegreerd. Daarom wilt u een Magento website die aansluit op uw omnichannel-strategie.

Hoe volwassen is uw organisatie op het gebied van omnichannel? Doe de test op www.mijnomnichannelscore.nl

Op een omnichannel Magento website ervaren consumenten geen struikelblokken. Denk aan hindernissen in de buyer journey zoals lange laadtijden van pagina’s en onlogische navigatiestructuren. Door dit soort struikelblokken vinden consumenten met één klik hun weg naar de concurrent. 

Omnichannel: gewoon doen!

Wij geloven dat we het niet moeilijker moeten maken dan het is. Retailers hebben altijd al nagedacht over hoe ze als beste hun producten voor klanten kunnen aanbieden. Zo verkocht de melkboer melk in de winkel, was hij telefonisch bereikbaar om een bestelling op te nemen en bezorgde hij boodschappen bij klanten thuis.

Tegenwoordig is een omnichannel Magento website onmisbaar voor consumenten. Het is een plek die op elk gewenst moment van de dag online beschikbaar is voor hen. Onze 350 e-commerceprofessionals houden zich hier dan ook dagelijks mee bezig en maken bij hun werkzaamheden gebruik van het onderstaande omnichannel-model.

 

Omnichannel _model

 Afbeelding: het omnichannel-model met zes bouwstenen die u helpen naar succes! 

Magento website voor omnichannel

Het buying decision process verloopt tegenwooridg vaak via verschillende kanalen. Soms oriënteren consumenten zich liever eerst op hun mobiel voordat ze overgaan tot aanschaf via de laptop. Een webshop moet hierop zijn afgestemd. 

Maar een Magento website kan veel verder gaan met de omnichannel gedachte. Denk aan voorraadindicatie. Is een bepaald artikel uitverkocht, dan moet direct zichtbaar zijn waar nog wel voorraad is. En zo kunnen onze experts u meer vertellen over de mogelijkheden, of bekijk ons portfolio

 

Omnichannel-strategie

Nadenken over een omnichannel-strategie zit in ons DNA. Karel van der Woude en Jan Kees de Jager, oprichters van ISM eCompany, hadden al in hun studententijd de opdracht om winkelen voor de consumenten bij de Hema leuker en gemakkelijker te maken. Dit deden ze door het plaatsen van een destijds innovatieve kiosk. Dit was twintig jaar geleden (zie ook de video over het ontstaan van ISM eCompany). Inmiddels hebben wij veel meer ervaring hierin opgedaan.

We zijn graag uw strategisch partner voor het bedenken en uitvoeren van uw innovatieve omnichannel-strategie. We zijn ons bewust dat het vaak meer bevat dan enkel een webshop die op allerlei platformen goed toegankelijk is. We gaan hier graag over met u in gesprek. Vul dan vrijblijvend het contactformulier in. 

 

  • Al meer dan 20 jaar ervaring in e-commerce
  • Wij zijn Magento Enterprise Partner
  • We hebben 350 specialisten die het maximale uit uw e-commercestrategie willen halen
  • Bewezen succesverhalen. Bekijk ons portfolio
  • Oplossingen op basis van Magento Community en Magento Enterprise

Uw e-commercedoelstellingen overtreffen?

Neem contact met ons op

Wat klanten zeggen over ons

X
Contact
Direct e-commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00
<
Contact
Direct e-commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00